Torsdag

2011-10-20 @ 15:07:46

Snart har ännu en vecka passerat och helgen närmar sig med stormsteg. Också även min och Charlottes resa till stockholm. Kan inte förstå att det som vi längtat efter är så nära! Efter våra två dagar i stockholm reser jag vidare till Uppis för att hälsa på Sofie och Emelie, och jag har hört att det ryktas om fest på fredag hos Emelie. LÄNGTAR som ett ett djur efter mina underbara vänner som jag inte har träffat på 11 Månader!! tänk att tiden går så snabbt! Helt sjukt.
jaja nu ska jag kila, ska ta bussen ner på stan med Emma för lite strosade och sen möte på Scandic Hotell med agito där vi kommer få höra om hur det är att jobba i Norge.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Jag längtar också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback